تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, | 10:33 | نویسنده : سهند
سردار سرخ آسیا
سرور اس تق لالیا

پرسپولیس ملوان رو هم به اس تق لال پیوند زد.

ملوان هم به باشگاه شیش تایی ها پیوست..


ملوان
غصه نخور اس تق گنگ هم اینجوریه

(زارع قبل از بازی)- به کسی ربطی ندارد که من بعد از گل چطور شادی می‌کنم. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم و اگر بتوانم در بازی جام حذفی گلی بزنم مطمئن باشید هزاربرابر شادی قبلی‌ام خوشحالی می‌کنم و اگر هم‌تیمی‌هایم گل بزنند هم باز شادی می‌کنم. من در زمین مسابقه به آن‌ها نشان می‌دهم که مرد عمل هستم و فکر می‌کنم که اگر چهارشنبه روی فرم باشم برای پرسپولیس و هوادارانش خیلی گران تمام می‌شود.

دیدی که مارو فرم بودیم فکر اینجاشم میکردی

تو که 6تا می خوری گ-ه میخوری حرف میزنی>>>مخاطب خاص مازیار زارع

اسیب دیدگان در زلزله 6 ریشتری پرسپولیس در ازادی-->>هدایتی. درودگر. مازیار زارع .بادامکی .اولادی .پژمان نوری و احمدزاده با خاک یکسان شدند.

قیافه های ادمین پیچهای اس تق لالی بعد از 6666 تایی شدن ملوان )))

ملوان ، پیکان ، الشباب ، و اس تق لال پیوندتان مبارک.

این روزها پرسپولیس همه تیم ها رو 6تایی میکند...

تیم شما رو چطور؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

Mina
ساعت14:08---30 آذر 1391
سلام آقا سهند تبريك مى گم،اميدوارم اين روند ادامه داشته باشه، ولى به نظر من حق مازيار زارع نبود كه هواداراى پرسپوليس باهاش يه همچين رفتارى كنن،
راستى سپاهان كى 6 تايى شد من يادم نيست!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: