از کوزه همان برون تراود که در اوست
تاريخ : دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, | 10:38 | نویسنده : سهند

از کوزه همان برون تراود که در اوست

سلام هوادار.
اخیرا تراوشات فرهنگی زیادی از باشگاه رقیب(که اکراه دارم حتی اسمش را بیاورم )شاهد بودیم و هواداران نیز ناراحت وبعضا در مقام تلافی برامدند اما این چند خط برای توست هوادار بخوان بعد تلافی کن:

کسانی توهین کردند که مفتخرند به اینکه اولین هوادار رسسمیشان امثال شعبان بی مخ هاست همانهاکه پایه گذار فرهنگی این با مخ ها شدند!!!!

کسانی توهین کردند که شوالیه شان برای دریافت مدال لیاقت نداشته اش میلیونها تومان هزینه میکند در حالیکه در برنامه تلوزیونی بی ادبی میکند وحرمت را نگه نمیدارد غافل از اینکه حتی برای خرید مدرک دکتری از ارمنستان هم باید مودبانه درخواست داد.پیش قراولی که شوالیه شان شما باشید وای به حال سربازان پیاده!!!!

کسانی طعنه میزنند و توهین میکنند که پر افتخارترین اسطوره اشان (همان7 مقدس!!!!)به اندازه انگشتان یکدست هم برای تیم ملی کشورشان مثمر ثمر نبودند همان اسطوره مقدس که به افتخار دوستدارانش تیمش را برای خاطر چشمان گرانقیمت تیام رها کرد به مقصد امارات اما گویی تیام در قطر بود.........

همان که به افتخار شیخ عرب عکسش را روی پیراهن تیم حک کرد وبه پرچم مقدسمان پشت کرد البته هوادارانش حق دارند که این را ندانند....

ایشان دنباله رو همان بزرگوار لمپنی هستند که برای نتیجه گیری دست بهر کاری میزند چه اغوای بازیکنان موثر تیم حریف و چه تطمیع داور ویا حتی بهره گیری از علی های دور وبرش !بزرگواری که کل دوران افتخارش شده شمارش تعداد مقاله هایی که در زمان حذف بهترین تیم ملی ایران برعلیه اش نوشته شد!حقارت تابدانجاست که هنوز به این میبالد که40روز از پشت فنس تمرینات لورکوزن را دید زده است .

اینها ذره ای اتم وار از افتخارات تان است ببخشید که قلم حرمت دارد و هوادار پرسپولیس شخصیت.وگرنه افتخارات شما بیش از اینهاست که به نظرم پرسپولیس باید حسرت افتخاراتتان را بخورد .

هه ..

شمارا چه به تنه سائیدن به محبوب ترین تیم دنیا؟

هروقت برای بازیهای مهمتان (مثلا سایپا)بیشتر از5000نفر در روز تعطیل امدند بیایید تا با هم کری بخوانیم

هرگاه بازیکنی از شما برترین گلزن شد،

هرگاه بهترین بازیکن سال اسیا را داشتید

هرگاه مدیری اقتصادی داشتید

هروقت مردمی ترین بازیکن را داشتید بیایید تا کری بخوانیم

باشگاهی که برای قوت لایموتش دست به دامان ما بشود البته که باید توهین هم بکند شان پرسپولیس این نیست که با زیر دستش کری بخواند.

حاجی مودب دکتر شوالیه خوش قول !

اینهمه القاب حتی تریلی هم نمیکشد!اما هنوز وزنت وزین نیست !القابت سنگین نیست چون تو وهم سلفانت سنگ محک ادب را ندارید یادمان باشد که ادب مرد به زدولت اوست ...ای کاش برای نشان ارزشمند ادب و تربین فرهنگی هم هزینه میکردی حاجی!ازخودت شروع کن !!!!!!

هوادار پرسپولیس زمانی باید نگران باشی و برافروخته که تیمت را تنها بگذاری بدان ، همیشه وقتی دشمنت زیاد است بدان که موفق بودی حسادت باعث کوری شده کوری ازین جهت که تیم از صندوق عقب ماشین درامده ودارای چارت مدرن شده کوری ازین جهت که پرسپولیس با بزرگان همکاسه شده وحقیران را بحساب نمی اورد

منبع: کانون هواداران پرسپولیس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: