چند خطی برای هواداران اس تق لال !
تاريخ : دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, | 10:9 | نویسنده : سهند

چند خطی برای هواداران اس تق لال !

صحبت هایی با استقلالی ها در رابطه با شعارهایشان در بازی برابر سایپا در جام حذفی...

معذرت میخوام که مطلبم رو با این ضرب المثل شروع میکنم اما، از قدیم گفته اند که آب دریا با دهن سگ نجس نمیشه... (با عرض معذرت از این حیوانات با وفا !!)

اگربه کریخونی هم باشد جوابتان را داریم !
این رو مطمئن باشین که پرسپولیس قهرمان نه تنها هیچگاه افتخارات شمارو مانند حضور در دسته 3 تکرار نخواهد کرد، بلکه به دسته 1 و 2 هم نمی اندیشد !! اگرامروز دوازدهم هستیم و پارسال هم در پایان فصل دوازدهم شدیم و بدترین رتبه تاریخ مان بود، شما رتبه سیزدهمی را هم در کارنامه ی خوددارید!

کری خونی فوتبالینیست چراکه اگر شماپیوند ما را با سایپا بخاطر زدن 4 گل تبریک می گویید در حالیکه در تاریخ هیچگاه به ما بیشتر از 3 گل نزده اید، ما خیلی آروم به شما میگم پیوند 4 تیم شیش تایی مبارک باشه (استقلال و سپاهان و الشباب و پیکان) و اگرما پیوند شما با پیکان رو تبریک میگیم بخاطر این هست که خود ما هم به شما 6 گل زدیم و از کیسه خلیفه خودمان می بخشیم !!

بحث از کریخونی خارج است چرا که به حکم تاریخ و هوادار و بازیکن و آمار و... در حد ما نیستید. بحث درباره این فاجعه فرهنگی است.فاجعه ای که اینقدر به شما فشار آورده که پس از مدت ها با یک برد پرگل این گونه عقده هایتان را خالی می کنید !

ما هم در همین وضعیت بدمان 6 گل به پیکان زدیم و تنها پیوند شما رو با پیکان تبریک گفتیم و بس... آیا به اسطوره ای چون ناصرخان حجازی و یا منصور پورحیدری توهین کردیم ؟! ما حتی به فرهاد مجیدی که نمیتوان لقب اسطوره را بهش دادهم حرفی نزدیم چرا که در فرهنگ پرسپولیس این رفتارهانیست...

البته ما میدانیم شمااز چه میسوزید !
از القاب سلطان برای پروین، استاد و جادوگر برای کریمی، موشک برای مهدی، هلی کوپتر برای وحید، آقای گل جهان برای دایی، سرطلایی برای همایون بهزادی، عقاب برای عابدزاده، و مرد اخلاق ایران برای کریم باقری که اگر بخواهیم از این بزرگی ها و افتخارات بگوییم تا صبح طول میکشد !

توهین های شما چیزیاز ارزش این بزرگان کم نمیکند و خود شماهم خوب میدانید که فوتبال ایران را تنها با نام این بزرگان می شناسند و بس... این توهین ها نشان می دهد که پرسپولیس همیشه قهرمان است چون در هر مکانی که باشد هنوز ذره ای شعور و فرهنگ دارد...!

البته از شما انتظار بیشتری هم نیست، چرا که تمام ملت ایران دیدند که مدیر شوالیه شماچگونه در کمال بی ادبی و فقدان شعور گوشی را در برنامه نود قطع کرد و پاسخگو نبود، در حالیکه مدیر ما در اوج تواضع از خبرنگاران عذر خواست و وقتی فردوسی پور گفتدر نظرسنجی به خودتان رای دهید،خیلی جوانمردانه پذیرفت و خود را فدای عملکرد ضعیف کادر فنی و بازیکنان کرد.

این رو بدونید هواداران پرسپولیس در هر شرایطی که باشند و هر گونه انتقادی به بزرگانشون همچون پروین و کریمی داشته باشند، اما همیشه اینها برایشان عزیز و اسطوره های باشگاه محبوب شان هستند و اجازه نمی دهند هواداران تیمهایی که در صدر جدول هستند و زیر 5000نفر از بازی هایش استقبال می کنند به پرسپولیس کبیر وبزرگان شاهان تکنند...

و در آخر اشاره ای کنم به سطح فرهنگ و شعور تیم محبوب مان پرسپولیس وهوادارانش...

1. در سال 87و روزهایی که ما به صدر جدول چسبیده بودیم و شما در قعر جدول و در پایان سیزدهم شدین، افشین امپراطور ما اینگونه به اسطوره شما ناصرخان حجازی تعظیم کرد وبه او احترام گذاشت، ناصرخانیکه همیشه مورد احترام هوادارانپرسپولیس بود و جالبه که همین سرمربی فعلی شما همیشه در جنگ با اسطوره خودتان بود!!


2. در سال 90و هنگامیکه ناصرخان حجازی از دنیا رفت، پرسپولیس ما اینگونه به اسطوره شما احترام گذاشت و هواداران مانبا شعارهایشاندر غم از دست دادن ناصرخان حجازی شریک شدند و فرهنگ و شعور پرسپولیسی خود را به همه نشان دادند...

در مورد تيمي كه بالاي جدوله و 3 هزار تا تماشاگر ميرن بازيشو ميبينن كه بحث كردن نداره..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: