قاضی
تاريخ : یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, | 16:42 | نویسنده : سهند

محمد قاضی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با گلایه از اینکه بعضی مطرح کرده اند او تمرینات کمی دارد، افزود: تا همین هفته قبل تا روزی پنج جلسه فیزیوتراپی، آب درمانی و تمرین داشتم.حالا برنامه ام تغییر کرده است و برای انجام فیزیوتراپی و تمرین، بیشتر از همه بازیکنان وقت می‌گذارم. فیزیوتراپی، دویدن و تمرینات هوازی، قدرتی، تعادلی، کششی و کار با وزنه و آب درمانی جزو برنامه های روزانه من است که برای هر یک از آنها از نیم ساعت تا یک ساعت وقت می‌گذارم.

وی ادامه داد: بی‌صبرانه منتظر زمانی هستم که به میادین برگردم. دو مصدومیت از تیم ملی داشتم و درست در حساس‌ترین زمان آن خطایی از پشت سر انجام شد و مرا دچار این آسیب دیدگی کرد. حالا بنابر اعلام کادر پزشکی، تا سه هفته دیگر آماده بازگشت به میادین خواهم شد.

مهاجم ملی پوش پرسپولیس درباره شرایط حال حاضر تیم برای شروع جام حذفی و نیم فصل دوم لیگ تصریح کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی جریان دارد و به نظر می‌رسد روزهای خوبی پیش روی پرسپولیس باشد. البته همه چیز بستگی به این دارد که همه از تماشاگران گرفته تا بازیکنان و تدارکات و خلاصه هر کسی که با پرسپولیس ارتباط دارد تمام تلاش خود را بکنند و الان چنین جوی وجود دارد که باعث می‌شود به در پیش داشتن یک نیم فصل متفاوت امیدوار باشیم.

محمد قاضی در پایان خاطر نشان کرد: این پتانسیل در تیم وجود دارد که هم در لیگ و هم در جام حذفی موفق باشیم. جام حذفی شرایط خیلی خوبی برای دستیابی به قهرمانی است. البته این آسان نیست، چون همه با انرژی فراوان می‌آیند و می‌بینیم که تیم‌های لیگ یکی، تیم های لیگ برتری را از دور خارج می‌کنند. همه اعضای تیم به حساسیت این موضوع پی برده‌اند و می‌خواهیم قدم اول را محکم بر داریم و پس از آن فرصت بیشتری خواهیم داشت تا بر میزان آمادگی خود اضافه کنیم. ضمن اینکه در لیگ هم فاصله امتیازات به قدری است که برای ما قابل جبران است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: