دنیزلی
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 17:42 | نویسنده : سهند

محمد رویانیان که به همراه حمید استیلی و تعدادی از باشگاه‌نشینان ، امشب به تهران برمی‌گردد اما دیشب خبر رسید، سردار حتی ۲۴ ساعت هم طاقت نیاورد واز همان شمال سرزمین چکمه ای فرمان تغییر خوزه را علنی کرد. گفته می شود سردار در تماسی با سعید شیرینی ،مرد معتمد خود به سرپرست دستور داده که پیرمرد پرتغالی را هر کجای اروپا که هست پیش از سفر به تهران پیدا کند و از او بخواهد که مرخصی اش را ۷۲ ساعت تمدید کند! بخش مهم تصمیم سردار به آنجا برمی گردد که غیر از تعویق در بازگشت خوزه ، یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی موقت قرمزها معرفی کرده است.از آن‌سو مانوئل خوزه هم که برای گذران تعطیلات به کشورش رفته، به سردار قول داده تا امشب خودش را به تهران برساند تا با یک روز تاخیر و از روز یکشنبه در تمرینات تیمش شرکت کند.

به نوشته روزنامه گل ؛ حالاماجرای بازگشت افندی به تهران سوژه‌ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. گزارش روز چهارشنبه گل در مورد دیدار مخفیانه رویانیان و مصطفی دنیزلی در ترکیه و خبر بازگشت احتمالی افندی به تهران در حالی با سکوت عجیب باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد که خودمان احتمال می‌دادیم سرخ‌ها برای مسکوت ماندن برنامه‌های‌شان به طور مصلحتی هم که شده این گزارش واثق را تکذیب کنند. رویانیان که به همراه مصطفی شکری به ترکیه سفر کرده بود، این‌بار ترجیح داد در جریان سفرش به ایتالیا، خودش را به ندانستن و نشنیدن بزند و در مورد دیدارش با دنیزلی توضیحی ندهد!
آقامصطفی در آنکارا
در مورد مذاکره و حضور آقامصطفی در تهران صحبت‌های زیادی به گوش می‌رسد. هر چند بعضی‌ها با توجه به وضعیت نرخ دلار، احتمال بازگشت او به تهران را بسیار کمرنگ می‌دانند، ولی بعضی از منابع موثق معتقدند سردار حتی صحبت‌های نهایی را نیز با دنیزلی انجام داده و آنها برای حضور مجدد در پرسپولیس قرار و مدارهای‌شان را نیز گذاشته‌اند.
یک فرد آگاه به ماجرا از استانبول در این مورد می‌گوید: «آقا مصطفی برای بازگشت به پرسپولیس هیچ مشکل خاصی ندارد و حتی در جلسه‌ای که در ترکیه با رویانیان داشت، به او قول داد که پس از انجام کارهایش و در زمان مورد توافق به تهران سفر کند.» آقا مصطفی که گویا منتظر تماس پرسپولیسی‌هاست، در حال حاضر به آنکارا سفر کرده و دنبال این است تا به کارهای عقب‌افتاده‌اش در وطنش رسیدگی کند. دنیزلی وقتی با سوال همکار ما در ترکیه در مورد ماجرای بدهی‌اش به باشگاه روبه‌رو می‌شود، فقط می‌خندد!
پرسپولیسی‌ها از افندی استقبال کردند
عکس‌العمل بازیکنان پرسپولیس در مقابل خبر احتمال بازگشت دنیزلی به این تیم قابل توجه است. اکثر بازیکنان پرسپولیس نسبت به بازگشت آقا مصطفی به تیم نظر مساعدی دارند و جالب اینکه بعضی‌ها پس از چاپ شدن گزارش «گل» کوشیدند به نحوی اطلاعات دقیق تری در این مورد به دست بیاورند . پس از مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های بعضی از بازیکنان پرسپولیس علیه مانوئل خوزه، رویانیان برخلاف همیشه حمایت خاصی از سرمربی پرتغالی تیمش انجام نداد. نکته قابل توجه مصاحبه سردار این بود که او گفت اگر این صحبت‌ها ادامه پیدا کند، شانس خوزه برای ماندن در پرسپولیس بیشتر می‌شود! شنیده‌های ما در مورد عکس‌العمل بازیکنان پرسپولیس به ماجرای دنیزلی حکایت از آن دارد که گروهی از بازیکنان پس از مکالمه‌هایی که بین‌شان رد و بدل شد، یا مسوولان باشگاه و حتی نزدیکان دنیزلی تماس گرفتند و از حضور افندی در تهران استقبال کردند.اما آیا در جمع این بازیکنان علی کریمی هم که سابقه مشکل با دنیزلی را داشت هم هست؟ آیا او هم از آمدن افندی استقبال می‌کند؟گفته می‌شود که مصطفی دنیزلی برخلاف مانوئل خوزه از وضعیت و کیفیت بازیکنان پرسپولیس راضی است. هرچند که خوزه بارها به انتقاد از وضعیت فنی بازیکنان پرسپولیس پرداخته ولی دنیزلی معتقد است که بازیکنان پرسپولیس از لحاظ فنی شرایط خوبی دارند و می‌شود به آینده این تیم امیدوار بود.
نکته قابل توجه در مورد اطلاعات آقا مصطفی و برنامه‌های او در مورد پرسپولیس این است که او حتی در جریان مذاکره رویانیان با نیکبخت هم هست و اعلام کرده که با توجه به شرایط خاص نیکبخت جذب او مانعی ندارد.بحث دنیزلی و کریمی هم به پایان رسیده و آقامصطفی در صحبتی که با نزدیکانش داشت اعلام کرده که روی کریمی برای ساختن یک پرسپولیس قدرتمند حساب باز کرده است!
کمیته فنی خوزه را سرنگون می‌کند؟
از آنجایی که جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه برگزار می‌شود، بعضی‌ها ادعا می‌کنند درهمین جلسه اعضای کمیته فنی تکلیف خوزه را یکسره می‌کنند و با توجه به عملکرد پیرمرد نظر منفی شان را در مورد او اعلام می‌کنند. رویانیان که تا پیش از این همه کارها را یک تنه انجام می‌داد و تصمیماتش را به تنهایی پیش می‌برد، حالا با استفاده از اهرمی به نام کمیته فنی، بهانه‌های جدیدی برای اجرایی کردن تصمیمات جدیدش دارد. تقریبا قطعی است که پس از پایان جلسه روز دوشنبه، کمیته فنی پرسپولیس حکم به برکناری خوزه دهد و باشگاه مذاکراتش را با پیرمرد برای فسخ قرارداد با پرسپولیس آغاز کند. اگر این اتفاق بیفتد، پرسپولیس در اولین دیدار باید در جام‌حذفی به مصاف ملوان برود و جالب اینکه نزدیکان ایرانی دنیزلی به اوگفته‌اند که او حتی این شانس را دارد تا ملوان را در تهران شکست دهد و با هواداران صعود در جام‌حذفی را جشن بگیرد! شنیده‌ها از سوی افندی حکایت از آن دارد که آقا مصطفی در صورت توافق نهایی با پرسپولیس پس از دیدار با ملوان در تهران خواهد بود ودر این دیدار، یحیی گل محمدی قرمزها را هدایت خواهد کرد!

اخراج خوزه چقدر آب می خورد
گفته می‌شود رویانیان با توجه به بعضی از مسایل مالی(!) اصرار چندانی برای برکنار خوزه نداشت، ماجرای قرارداد سفت و سخت سرمربی پرتغالی هم باعث می‌شد تا احتمال جدایی او از پرسپولیس کمرنگ‌تر شود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کل مبلغ قرارداد دو ساله کادر فنی پرتغالی با پرسپولیس با توجه به وضعیت فعلی دلار حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌شود که پرداخت چنین رقمی در صورت عدم تخفیف سرمربی پرتغالی بسیار سخت خواهد بود. به هرحال این هفته اتفاق‌های بزرگی در پرسپولیس می‌افتد و تصمیمات نهایی در مورد نیمکت این تیم اتخاذ می‌شود


نظرات شما عزیزان:

dena
ساعت22:22---18 آذر 1391
واقعا رویانیان میخواد دنیزلی رو برگردونه؟؟؟
درسته ما خیلی دنیزلی رو دوست داریم ولی اصلا چرا نذاشتن همون موقع بمونه که حالا بخوان دوباره برش گردونن ؟؟؟


dena
ساعت22:18---18 آذر 1391
واقعا رویانیان میخواد دنیزلی رو برگردونه؟؟؟
درسته ما خیلی دنیزلی رو دوست داریم ولی اصلا چرا نذاشتن همون موقع بمونه که حالا بخوان دوباره برش گردونن ؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: