حقیقی
تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 20:57 | نویسنده : سهند

حقيقي: اميدوارم جواب‌اعتماد مسئولان‌پرسپوليس رابدهم

به گزارش فارس، وي افزود: خيلي خوشحالم که بالاخره به يکي از آرزوهاي دوران کودکي‌ام رسيدم و امروز رسما پرسپوليسي شدم. جا دارد از اعتماد مسئولان باشگاه پرسپوليس و کادر فني نيز تشکر کنم و اميدوارم بتوانم جواب اين اعتماد را بدهم.
 

حقيقي ادامه داد: قطعا کار سختي را در پيش دارم اما خوشبختانه با رفع مصدوميت آماده‌ام تا به هر طور شده به پرسپوليس کمک کنم. خوشبختانه پرسپوليس بازيکنان بسيار خوب و مستعدي دارد و من اميدوارم که در نيم‌فصل دوم به نتايج خوب خود برسم.

حقيقي در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از روزي که با پرسپوليس به توافق رسيدم بازيکنان باشگاه و مردم من را مورد لطف خود قرار دادند و آرزو دارم که بتوانم با بازي‌هايي که براي اين تيم انجام مي‌دهم خودم را ثابت کنم.بالاخره بازي در پرسپوليس متفاوت است اما خيلي زود سعي خواهم کرد خودم را با شرايط ايده‌آل هماهنگ کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: