ایمون زاید
تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 20:13 | نویسنده : سهند

عکسای ایمون زاید در هتل المپیک

ایمون دوشنبه (13 اذر) برای فسخ قرار داد به تهران اومد

هیچکدوم از پرسپولیسی ها یادشون نمیره

ایمون زاید: به استقلال بروم که خاطراتم تلخ شود؟

ایمون زاید-پرسپولیس؛ تمام شد. حالا او می تواند به روزهای حضور در این تیم، مثل خاطره ای شیرین نگاه کند. خاطره ای که دوست دارد، بعدها، شاید یکسال، شاید دو سال و شاید چند سال دیگر، آن را تکرار کند: «امیدوارم این رفتن از پرسپولیس همیشگی نباشد.

دوست دارم دوباره به این جمع برگردم. به جمع هواداران دوست داشتنی پرسپولیس.» زاید برای آنکه خاطره طرفدارنش را نیز مکدر نکند، حتی به رنگ آبی فکر نمی کند. وقتی از او می پرسیم استقلال پیشنهاد بدهد، می روی؟ فقط یک پاسخ داد: «می خواهی این خاطره شیرینم تلخ شود؟!» زاید دربی برگشت فصل قبل را فراموش نخواهد کرد. مسابقه ای که در ناامیدی طرفداران با هت تریک رویایی او، به یکی از شیرین ترین دربی های تاریخ قرمزها، تبدیل شد. زاید می گوید: «پسر من خاطره های شیرینی دارم. دوست دارم دوباره به اینجا برگردم و باز از این خاطره ها داشته باشم.»

زاید فصل گذشته را به یادماندنی سپری کرد. ۱۵ بازی و ۱۲ گل او را به محبوبیت زیادی رساند. او ره ۱۰۰ ساله را در پرسپولیس یک شبه رفت.زاید، در ابتدای فصل نیز با ابهاماتی برای تمدید قرارداد مواجه بود ولی وقتی تمدید کرد، می خواست بازی کند. اما جدایی دنیزلی و حضور ژوزه، این فرصت را از او گرفت: «من در نیم فصل ۱۲ گل زدم. خواستم جای پای خود را محکم کنم که سال بعد، راحت تر در ترکیب باشم. انتظار داشتم بازی کنم. برای خودم اعتباری درست کردم ولی وقتی احساس می کنم نمی توانم از این اعتبار استفاده کنم، ماندنم فایده ای ندارد.»

✗باز هم برمیگردی به پرسپولیس اینا به ما قول دادی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: