کفاشیان
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 10:2 | نویسنده : سهند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم افتتاحیه دانشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب که باشگاه پرسپولیس باید الگوی سایر باشگاه‌ها باشد، از اینکه روزی محمد رویانیان نباشد تا این برنامه‌ها را ادامه دهد، ابراز نگرانی کرد.
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کفاشیان که در مراسم افتتاحیه دانشگاه پرسپولیس سخنرانی می کرد، گفت: شب گذشته وقتی سردار این خبر را به من داد، بسیار خوشحال شدم و با وجود کسالتی که داشتم در این برنامه شرکت کردم. آقای رویانیان در صحبت های خود به مسائلی اشاره کردند که دغدغه ما در سال های اخیر بوده اند و آقای تاج شاهد این مساله است.

وی ادامه داد: از 33 سال قبل در امر مدیریت ورزش فعال هستم. اگر 30 سال قبل پرسپولیس این کارها را شروع می‌کرد نه تنها از تیم به باشگاه بدل می‌شد، بلکه با این همه هوادار به موسسه ای بزرگ بدل شده بود. پرسپولیس در سال‌های گذشته، فرصت‌ها را از دست می‌داد ولی حالا فرصت ایجاد می‌کند. مثلا وقتی در دو و میدانی بودم به ما گفتند یک زمین در شرق تهران وجود دارد که برای پرسپولیس در نظر گرفته‌اند ولی آنها نخواسته‌اند و حالا دیگران می‌خواهند آن را تصاحب کنند، بهتر است که ما برویم و آن را برای ورزش بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به کسب عنوان فدراسیون برتر آسیا تصریح کرد: بعضی صحبت از تبانی می‌کنند ولی من چنین کاری را بلد نیستم. پول هم نداریم که بدهیم و عنوان بگیریم. اگر فدراسیون برتر شدیم توضیح دارد، دلیلش حرکت در مسیرهایی است که مد نظر کنفدراسیون بود. مثل تجارت فوتبال، تیم‌های رده‌های پایه، آکادمی، آموزش و چشم انداز فوتبال که باید توسط فدراسیون‌ها انجام شود.کارهایی که باعث می‌شود فوتبال در آینده بالا بیاید و فقط روی نتیجه متمرکز نباشند. آقای رویانیان هم کار درست را انجام می‌دهد. بالاخره برد و باخت همیشه وجود دارد. او حرف‌هایی زد که نشان می‌دهد در حال علاج بیماری است و نباید براساس نتایج فعلی تیم قضاوت کرد. امیدوارم باشگاه‌های دیگر هم از پرسپولیس الگوبرداری کنند.

کفاشیان خاطر نشان کرد: البته می‌دانم هواداران پرسپولیس روی نتیجه حساس هستند. نتایج پرسپولیس مثل نتایج تیم ملی است. با پیروزی آن همه خوشحال هستند و با شکستش همه ناراحت و عصبانی می‌شوند.من نگرانم که اگر روزی آقای رویانیان برود، تمام این پروژه‌ها از بین برود. فوتبال ما نیاز به این کارها دارد. فوتبال نیاز ندارد از جایی دیگر پول بیاورد. الان حق فوتبال را می‌خورند. از اینجا پول در می‌آورند و جای دیگر خرج می کنند، اعتراض هم بکنیم، هجمه راه می‌اندازند، بالاخره روزی اینها را خواهم گفت. از آقای فداحسین مالکی می‌خواهم اینکارها در پرسپولیس نظام‌مند شود تا برای همیشه ادامه پیدا کند.

وی افزود: حالا که پرسپولیس دست به این کار زده خیال ما راحت شده است. ما دیگر وارد این عرصه نمی‌شویم. نیروها را برای آموزش به همینجا می‌فرستم و خودمان کار دیگری خواهیم کرد.

کفاشیان در پایان گفت: در فوتبال فقط روی پاشنه پرسپولیس و فدراسیون نمی چرخد. همه نهادها از جمله مجلس و دولت باید به کمک بیایند.


نظرات شما عزیزان:

google
ساعت17:04---26 آذر 1391
سلام دمت گرم پرسپولیسی خون گرمی هستی من یک وبلاگ دارم و یک سایت ادرس وبلاگمgoogle-web.lxb.irکه تو گوگل رتبه 2 را دارد
و یک سایت به ادرسgoogle-online.vcp.ir
تازه ساختمش هرکدومو پسندیدی بیا توش درمورد مقاله های ورزشی بنویس
فدای پرسپولیس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: