داش علی کریمی
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 17:49 | نویسنده : سهند

 

 

 

جام ورزشی؛ درهای بزرگ سالن محل برگزاری انتخاب بهترین های آسیا که باز شد، همه چیز تمام شده بود. پیش بینی‌ها درست از آب درآمده و جایزه مرد سال فوتبال آسیا به بازیکن کره‌ای رسیده بود. با این حال پنجاه شصت نفری که پشت در منتظر ایستاده بودند، کسی غیر از "لی کئون هو" را صدا می زند. آنها طرفداران ستاره ایرانی بودند. جوانانی که بی توجه به نتیجه نهایی، نام علی کریمی را فریاد می زدند.


ایرانی های مقیم مالزی حمایتشان از کریمی را روز قبل از مراسم آغاز کرده بودند. درست از لحظه ورود کریمی به کوالالامپور.


پسر جوانی که می گفت طرفدار استقلال است، در فرودگاه بی صبرانه منتظر او بود. تیتر یکی از روزنامه‌های ورزشی چاپ تهران او را به اشتباه انداخته بود: «دیروز هم آمدم فرودگاه که ببینمش. روزنامه نوشته بودند دوشنبه صبح به وقت ایران راه افتاده. من آمدم فرودگاه اما خبری نشد. بعدا فهمیدم اشتباه شده و امروز قرار است بیاید.»


توضیح داد که او را به خاطر کارهایی که بیرون از فوتبال کرده دوست دارد. کمی هم استرس داشت که مبادا نتواند با او حرف بزند یا عکسی به یادگاری بگیرد. همه چیز اما به خوبی پیش رفت و دانشجوی جوان از اولین کسانی بود که توانست با کریمی دست بدهد.


روز قبل از مراسم، بازار امضا و عکس یادگاری گرفتن با کریمی داغ بود. دختر جوانی که نمی توانست ذوق زدگی‌اش را پنهان کند، از کریمی خواست چند جمله‌ای تلفنی با مادرش که در تهران زندگی می کند، حرف بزند! باور کردنی نبود اما کریمی با خوشرویی پذیرفت که این کار را بکند. انگار از قبل ماموریتی مهمتر از گرفتن جایزه بهترین بازیکن سال، برای خودش تعریف کرده بود.


در کنفرانس خبری روز قبل از مراسم هم، کریمی از مردمی که به استقبالش آمده بودند تشکر کرد. حتی در لحظات سخت بعد از مراسم هم، آنجا که لابد باید به خاطر از دست دادن جایزه، غمگین می بود، فراموش نکرد که باید از طرفدارانش به ویژه آنها که در مالزی هستند، تشکر کند. از کسانی که با وجود برنده نشدن، دسته گل برای‌اش آورده بودند.


علی کریمی، دیروز در حالی کوالالامپور را ترک کرد که برخلاف انتظار، ناراحت نبود. او جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را نبرد و سهمش از مراسم دست زدن برای ستاره جوان کره‌ای شد، اما آنچه باعث شد راضی به نظر بیاید، دیدن تصویر تازه ای از خودش بود؛ ستاره ای به غایت محبوب که حتی بهترین بازیکن سال قاره هم اعتراف می کند که الگوی بچگی‌اش بوده است.

 


نظرات شما عزیزان:

همکلاسی
ساعت8:56---12 آذر 1391
با سلام خیلی خیلی مطالبت عالیه. ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: