کاپیتان مهدوی کیا
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 19:3 | نویسنده : سهند

 

صدر نشینی کاپیتان مهدوی کیا در اسیا::به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا در حال حاضر با 80526 رأی در صدر جدول آسیا قرار دارد. او در مجموعه 6جدول قاره های مختلف نیز بالاترین رأی را به خود اختصاص داده است ولی در حال حاضر این نظرسنجی برای انتخاب محبوبترین ها در قاره های مختلف است تا در مرحله سوم با یکدیگر وارد رقابت شوند.

در مرحله اول، کارشناسان فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال نفرات برگزیده خود را انتخاب کردند تا در نظرسنجی شرکت داده شوند.مرحله دوم از چندی پیش آغاز شد که نتیجه اولیه آن امروز منتشر گردید.در حالیکه نظرسنجی این مرحله تا 23 روز دیگر (پایان ماه نوامبر) ادامه دارد و فوتبال دوستان می توانند در آن شرکت کنند.

بعد از مهدی مهدوی کیا، سید مهدی رحمتی با اختلاف زیادی با 31551 رأی در رده دوم آسیا قرار دارد و محمد نور با 14377 در جایگاه سوم قرار گرفته است. محرم نویدکیا سومین گزینه ایرانی هم با6146 رأی در مکان ششم جدول آسیا قرار گرفته دارد.

در پایان مرحله دوم، پنج نفر اول گروه های آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی، 8 نفر اول گروه های اروپا و آمریکای جنوبی همراه با نفر اول اقیانوسیه که در مجموع 32 نفر خواهند شد در قالب یک گروه از یک دسامبر تا پانزده ژانویه برای کسب عنوان محبوبترین بازیکن جهان رقابت خواهند کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: